Často kladené otázky

 

Je registrácia povinná?

Registrácia nie je povinná, objednávku môžete odoslať aj bez registrácie. Vďaka registrácii však máte prístup k informáciám o objednávkach:

  • Môžete si kedykoľvek pozrieť históriu svojich objednávok
  • Máte prehľad o stave aktuálnych objednávok
  • Môžete sledovať dodanie svojich balíkov

Taktiež získate v budúcnosti rýchlejší nákup pretože máte:

  • Uložené kontaktné údaje a adresy na doručenie
  • Nie je potrebné zadávať informácie pri každej objednávke
  • Jednoduchšie opakované nákupy

Prečo mi neprišla odpoveď na email?

V prípade, že email od nás nemáte vo svojej hlavnej schránke, skontrolujte si nevyžiadanú poštu ( SPAM ). Aby ste sa vyhli komplikáciám, uložte si našu emailovú adresu ako dôveryhodnú.

Kedy dostanem objednaný tovar?

Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň v čase 8:00 - 16:00. Tovar kompletizujeme a zasielame v čo možno najkratšom čase, zvyčajne ihneď po potvrdení objednávky. K tejto dobe treba pripočítať čas, ktorý je potrebný na doručenie tovaru k Vám. Zásielku obvykle obdržíte nasledujúci pracovný deň po expedícii. O doručení vás bude kuriér informovať e-mailom alebo SMS správou.

Môžem vrátiť zakúpený tovar?

Ak by Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovoval, jednoducho nám ho do 14 dní od prevzatia zásielky pošlite späť. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme tovar (platí v prípade, že tovar z objednávky je dodaný naraz) alebo keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme tovar, ktorý bol dodaný ako posledný (platí v prípade, ak tovar z objednávky je doručovaný oddelene na viackrát).

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením písomne listom doručeným spolu s tovarom na adresu:

Quiltex a.s., Záhradnícka 58/A, 821 08 Bratislava

Kontakt: Alexander Kacso akacso@quiltex.sk, eshop@quiltex.sk

tel.: 02/55 42 36 05

Tovar odporúčame zaslať poštou ako doporučenú zásielku (náklady na vrátenie tovaru znáša v tomto prípade spotrebiteľ) na uvedenú adresu spolu s podpísaným formulárom na písomné odstúpenie od zmluvy a kópiou faktúry.

Dbajte na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Ak dodržíte všetky uvedené podmienky, peniaze za výrobok Vám vrátime prevodom na Váš účet.

Ak máte otázky ohľadne tovaru, použite prosím kontaktný formulár, ktorý sa zobrazuje pri každom produkte. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.